Saturday 14 January 2012

..Sukar untuk Tidur..

Hola..

Morning World!! :)

lately..aku punya penyakit susah mo tidur datang balik..
time tidur aku sudah jadi terbalik dari kebiasaan..
bila malam mata aku bulat terbuntang luas..
bila siang aku ZZZzzzz...
serupa macam burung hantu..*erk!! ya ka burung tu gitu??
time yg biasa aku tidur skrg ni dalam jam 5am, 6am, 7am ++..
PAGI2 wa cakap lu..DAHSYAT GILAKK!!! :D

dan skrg sudah jam 8.30am..
aku masih mengadap ini laptop dan update blog..
mmg TERBAEKK!! :D

bukan aku nda usaha mo menidurkan diri seawal mungkin..
tapi, aku susah mo paksa mata aku tidur..
oleh yg demikian, aku kena buat mata aku letih seletih-letihnya..
then, baru aku boleh tidur.. :(

sepanjang minggu ni..rutin tidur aku mmg 5am ke atas..
so, setiap kali jam menunjukkan 4 pagi..
aku mesti akan terbayangkan set breakfast McD..
selalunya aku malas mo keluar dan drive..
tapi, hari ni..aku nekad dan tekad..
dan hasilnya...

TADAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.
.
.
.
.
.
.


nampak sedap bukan?? benar tuan2 dan puan2..
bukan saja nampak sedap..sudah terbukti kesedapannya!!
licin gue cekik..hehe..
*siap beli extra hash brown lagi..jgn jeles! ahaks~

<.........................................................................................>

baiklah kawan2..
sebelum gue tidur..ada pantun untuk anda2 semua..

Gendang Gendut Tali Kecapi,
Kenyang Perut Senang Hati,
Senang Hati Makan McD,
Lain Kali Kita Jumpa Lagi..

*ini namanya pantun suka hati..

sudah2!! jom tidur..Gudnite World!! mmuahh!! :)

adios..end.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...