Wednesday 9 December 2009

TV Addict..

ola..

d cni aku ingin membuat pengakuan berani bahawasanya..aku ini adlh "TV Addict" yg TEGAR!! :D

antara rancangan2 tv yg aku minat tgk dan tidak akn boring tgk biar pun ulang byk kali tgk adlh..cuba tgk list d bwh..(siap ikut channel lg u..)

# Channel 701 - AXN
1. CSI : Miami (sbb aku suka tgk Horatio Caine..ada style)
2. Chuck (sbb ceritanya lucu..blh ketawa2)
3. Leverage (cerita pencuri yg mencuri dr org jahat..smart)
4. The Amazing Race (syok tgk negara org)
5. David Blaine
6. Cyril : Simply Magic

# Channel 702 - HMK : Hallmark
1. The Nanny (kdg2 aku trikut suara dia time aku mengajar..hehe)
2. The Oprah Winfrey Show (selalu dpt tgk isu2 yg baru)
3. The Biggest Loser (aku ikut nangis jgk kl dorg sedih..i trharu u..)

# Channel 703 - AFC : Asian Food Channel
1. Restaurant Make Over
2. Jamie Oliver (aku suka slang dia)
3. rancangan masak2..sbb aku suka tgk org masak..

# Channel 708 - 8TV
Guess Guess Guess..hr ahad jam 5pm..(best!!)

# Channel 104 - Astro Ria
1. AC? (tgk guest yg dtg la jgk)
2. Macam Macam Aznil (tgk guest jgk)

# Channel 105 - Astro Prima
1. JOZAN Show (2 host ni mmg gila2)
2. Fikirlah sendiri Nabil

# Channel 106 - Astro Oasis
1. Bersama Dato'
2. Anjakan Paradigma
(penceramah dua2 program ni : Dato' Dr. Hj. Mohd. Fadhillah Kamsah..aku suka dia)

# Channel 108 - Zee
aku tgk cerita hindi..(biasa jam 9pm)..nda pun just tgk video clip pun jd la..suka tgk dorg menari..gelek sana..gelek cni..huh!!i like..

dan skrg ni ada tmbah 1 lg channel yg bakal aku ikuti..

# Channel 303 - KBSW : KBS World
ini channel korea..cerita yg best skrg ni adlh drama IRIS jam 9pm

so,n3 aku ni adlh bukti yg kukuh betapa aku ni mmg Addict kpd TV.. :D

Adios..end.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...