Tuesday 17 November 2009

YG Aku MaHU..

ola..

Memandangkn skrg ni aku tgh rajin mo brBlog..byk benda n perkara yg aku mo share dlm Blog ni..aku mo post n3 psl semua aktiviti yg aku bt..sbbnya,byk cerita2 menarik dlm setiap aktiviti 2..antara yg aku teringin mo post adlh spt berikut :

1. Kejohanan Paintball JKE (best gila!!gila pun nda best mcm 2)

2. aku g Kursus 3D Modelling d T'ganu (bunyi kursus mcm aku yg jd model..tpi,bkn ya kwn2..ni blajar psl software..:D )

3. Ladies Day Out (biarpun n3 ni ada dlm blog Su..aku mo cerita jgk versi aku..)

4. Reunion SMESH (ni jmpa kwn2 yg sdh 11-14 thn nda jmpa)

5. Cerita Raya thn ni (1st time Raya ngan husband,jamuan raya d Poly,dll psl raya)

6. Sukan MSP yg aku ikut (biarpun sdh basi..aku mo cerita jgk)

7. Jamuan Student d rumah Su (class DKE3 n DKE6..SU,minta gmbr.. :D)

8. etc (puhh!!!byk ni mo d tulis..but,i like..hehe)

d ats 2 adlh list n3 yg teringin aku mo post..(mcm rajin sgt mo bt semua 2)..so,tggu ja la aku update..hehe..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Apa lg Yg Aku MaHu???

# aku Mahu terbang g Ipoh jmpa husband..lama sdh nda jmpa..last aku jmpa my hubby is time raya hr 2..susah jgk PJJ ni..trpaksa byk brsabar..sabar JAH.. :)

# aku Mahu shopping beg n kasut..sbbnya,beg aku sdh mo jd 'lama'..dan beg 2 sdh jd tidak menarik d pandangan mata aku..mo beli kasut sbb,kasut yg aku pakai skrg sdh start jd 'buaya'..hehe..kasut aku sdh ada mulut (trbuka tapak)..al-kisahnya,tdi time aku naik tangga..sikit lg trsemban..kl la aku trsadung tdi 2..sah bibir aku brtambah sexy..bengkak sbb luka..jgn nda tau..siap ada saksi kejadian lg okey..2 org student yg dekat tangga 2 trnganga tgk aku mo jatuh..(akak trpaksa cover malu..ahaks..)

# aku Mahu merajinkan dri marking paper students dan siapkan carry mark b4 final exam..(chaiyok!!)

# aku Mahu pegi melancong ke mana2 pulau..knp pulau??sbb nnt aku dpt tgk laut..dpt mandi manda..dan dpt tenangkn fikiran..isshh..bestnya..

# aku Mahu apa yg aku Mahu..(trlampau byk sbb 2 nda bulih tulis d cni..nnt kamurang buring mo baca n3 ni)..

Kesimpulannya..apa YG Aku MaHU adlh ke'happy'an d dlm hidup aku skrg ni..coz sometime..i feel like my life is so boring..n i always try so hard 2 enjoying every moment that i hv..n rite now..im enjoying brBlog..its like a new hobby 4 me..

dan Blog ini aku dedikasikan kpd :

My beloved husband..MOHD SHAHDAN BIN ABDULLAH..'sy SYG awk'..(emo plak rsnya..hehe)

n 2 all my frens..TQ 4 owez be my fren..akak syg semua smpai kiamat.. :)

Friendship.Remains.And.Never.Can.End.

i believe that Dreams Do Come TRue.. :)

YG MaHU,
intanhajilah
PKK
sabah.

adios..end.

3 comments:

MashadI~SuriyA said...

huhu best2.. yang aku mahu .. CUTI REHAT .. macam boringla asik kerja jak.. mau pegi bercuti..

intanhajilah said...

bah..apa lg..kt plan la pegi brcuti lps ni..apa kata nnt kt bt ladies day out lg..next week lps gaji.. :D

intanhajilah said...

Update futsal jgk.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...