Saturday 28 November 2009

MasyaAllah..

ola..

ini berita yg aku br tgk d tv tdi..

kisahnya..mlm khamis yg lps..aku sdh dgr kisah bot karam d kudat..tpi,aku nda brapa mengikuti berita 2..

TIBA2..tdi,time tgk berita..aku nda sangka sgt..salah seorg mangsa yg trselamat dlm tragedi bot karam 2 adlh org yg aku kenal..kami sama2 kerja d poly..Wahadhir..ya Allah..syukur alhamdulillah dia slmt..seriously..brgenang sdh air mata aku tdi..sedih..trus aku trpikir..kak mala(isteri beliau)..dia ada ikut skali ka?dia slmt ka?mudah2an tiada apa2 la..

aku mmg tringin mo cal tnya khabar..tpi,msti dorg msih dlm tmpoh berehat..brkabung..dorg msih trauma..sbb slh seorg mangsa yg meninggal 2 saudara mara wahadhir jgk..(aku baca dlm newspaper)..insyaAllah..esk aku try cal..

kpd Wahadhir & keluarga pakciknya..bwk byk brsabar..

semoga rohnya d cucuri rahmat..Al-Fatihah..

Wassalam.Amiin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...