Thursday 12 November 2009

MC

ola..

hr ni aku amik MC..sbbnya,aku batuk n selsema..kira sakit la 2 kn..tpi,kl d ikutkn hakikatnya..bkn teruk sgt pun sakit aku ni smpai mo amik MC..hehe..tpi,d sbbkan ada kejadian yg brlaku pg tdi..n aku nda blh mo crita detailnya d cni..(ats faktor keselamatan dan mo cover dri sndri)..so here i am..d rumah..ngadap internet..update blog..watching tv..dan tgh tggu nasi aku msk..hmm..feel boring actually..i wish aku d ofis skrg ni..bt kerja..marking paper..key-in markah..kn lg best..(dahsyatnya wish aku ni)..mcm la aku ni rajin sgt.. :D

skrg ni aku tgh pkir mo msk apa utk lunch..sbb lps lunch..aku kena mkn ubt..dan ubt yg aku kena mkn ada 3 jenis..antibiotik..ubt selsema..ubt batuk..tpi,doctor sdh warning aku..ubt batuk n selsema 2 akn mnyebabkn mengantuk..so i hv 2 choose antara ubt batuk @ ubt selsema yg aku akn mkn..doc ckp nda blh mkn dua2 skali..nnt kesannya mengantuk ganda dua..hehe..so,i've decide mo mkn ubt selsema ja lps lunch ni..aku kn cuti hr ni..so,blh la rehat..tdur..hehe..

k la..aku mo g msk..till then..

adios..end.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...