Friday 11 January 2013

..Perlu Perubahan..



Walaupun sudah masuk hari ke-11 tahun baru, aku tetap mau wish happy new year jugak..
sebab : nampak lukisan di atas?? cantik bukan?? :8
dengan tekun dan sabar, usaha yang jitu, tangan terketar2, tulisan senget, kaler x cantik, silap itu mistake ini, 
 padam! buat balik..salah lagi..start dari mula..OH! susah i tell u..  
*budak tadika lagi terer guna paint dari gue.hehe..

 
Tahun baru, semua orang mesti sibuk bercerita tentang azam baru. 
 start 2012 membawa la ke tahun ni, aku stop azam ala kazam. 
 no need! list azam panjang berjela..satu hapa pun x jalan..
 jadeyy, just go with the flow omputih bilang. 
 pasang niat, angan2 sikit, matlamat, aim!  
lepas tu, BANZAI!!!! hua! hua! hua!
bunyi macam azam la jugak kan..tapi, kategori lain sikit! :p


so, tahun ni, sekali lagi dan buat kali yang keberapa kali pun la..
there will be blog makeover! 
biarpun tau dan sedar, i always taking baby step dalam hal ni..
TETAP!! aku tetap akan buat..*tengah semangat ni!!


fyi, blog Hanis Zalikha adalah sumber rujukanku. Ref.Blog!
 emm..macam tiru sikit pun iya jugak..erk! maafkan aku! :D
blog Hanis Best Bangat! kelass!! like beribu berjuta lemon grass gitew..ahaks~
 tiru idea sikit2, dicampur ditolak bahagi dengan idea aku yang kononnya banyak, 
aku harap la kan..blog aku akan jadi best macam blog Hanis.. :)


so, wait and see! 
 perubahan blog ni dan jugak perubahan2 lain yang bakal berlaku pada tahun ini..

 
~Story of My Life~ :* 


adios! end. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...