Saturday 23 April 2011

..BZ week..

Hola..

n3 ni aku mo story mory betapa aku bz gila tahap gaban last week..huhu..penat siot..

hari2 yg aku lalui yg aku tidak akan pernah lupa dalam hidup aku.. :)

11/4/11 - aku drive balik dari ipoh menuju ke pt.raja..drive mcm ala2 laju (120-130km/j) sebab mesti sampai pt.raja jam 8pm..ada presentation DSD..3 jam perjalanan aku drive dari ipoh sampai pedas linggi, N9..boleh kira laju ka tu ahh?? hmm.. :D

nasib baik la lepas tu, kwn msg..presentation tukar hari rabu..fuhh!!lega..harus la aku membawa kereta dgn tenangnya selepas itu..hehe..

12/4/11 - bz buat project report at Cafe TDI sampai jam 2am..kena submit tomorrow morning..n then have to prepare for presentation project also..

13/4/11 - pagi, presentation project EMT..ptg, meeting class KHIDMAT MASYARAKAT..mlm, presentation DSD..tgh mlm sampai pagi esoknya..siapkn assignment CS..kena submit n compile b4 8am..huh!! penatnya..minta oksigen!!!help!!

14/4/11 - pagi ada quiz math..oleh kerana aku langsung nda study dan masih belum tidur dr semlm..so, aku hanya mampu merenung kertas soalan tu..nasib baik la mata aku ni tiada power mcm superhero pakai spender d luar.. En. Superman..kalau tidak..kompom kertas soalan tu hangus rentung terbakar..hahaha..

mlm, buat slide show utk presentation CS..tpi, nda siap sebab aku tertidur.. :(

15/4/11 - pagi, presentation CS..slide show??arr..hmm..technical problem..hehe..at last, hantar via email..TQ en.hafiz.. :) mlm jam 8.15pm..Test DSD..aku study jam 6pm..

16 - 17/4/11 - Program Jom Jelajah Kampung (program anak angkat) d Kg. Pt. Mastar (kaw.6) pontian..selaku pengarah program..aku mmg boleh d labelkan sebagai bz dan kepenatan..TAHNIAH!! kpd semua AJK2 pelaksana..program kita sukses!!! :)

18 - 20/4/11 - aku balik sabah..flight dr senai..kerja aku d dalam kapal..tidur!!! :D

21/4/11 - quiz math..tpi, aku trlepas attend..sori pn.rosmila.. :(

today..23/4/11 - aku update blog..hehe..biarpun sepatutnya aku bz study sebab final exam is just around d corner..aku 'kona' buat benda lain.. :D

# Moral of d Story..

baru seminggu aku d uji dgn tahap ke'bz'an melampau mcm gitu..mcm mana la agaknya dgn PM kita kn? mesti dia lagi bz 24/7.. :D

adios..end.

2 comments:

Vivacious O'light said...

dlm agenda kebizian ko, xde langsung masa utk hubby mu...
jaga diri ye... takut aku tgk jadual begini sibuq.... huhu

intanhajilah said...

hehe..ko perasan jgk ahh..
mmg tiada masa btul mo melayan perasaan.. :D

TQ! ko pun take care jgk.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...