Monday 23 August 2010

..Mata Hitamku..

ola..

stlh sekian lama mnyepikn dri..
n3 ini adlh utk sesi "warming up" merajinkn kembali dri ini utk mnghasilkn karya2 trbaek utk tatapan kwn2..(trbaek la konon).. :D

sbbnya..aku jeles baca blog org yg sntiasa d update n aku rajin mmbaca blog yg d update..so,aku pun mo rajin update blog aku ni..hehe..

k la..ni sj mo story mory d n3 ni..

hr ahad..22 Aug 2010..aku tdur jam 5am dan aku bgun jam 11.30am..maknanya aku tdur cuma 6 jam 30 min..puas jgk la..

dr saat aku bgun pg tu..dan sehinggalah saat ini (tgh menaip ni)..date : 23 Aug 2010..jam 7.15am..aku msih utuh brjaga..brsengkang mata..last minute mnyiapkn "homework" dan jgk konon2 nya merangkap study..aku blum tdur dan brcanda mesra dgn katil aku selama...selama...ermm...brapa jam 2 ahh??

hmm...Hah!!19 jam 15 min!!!!!!!

waduh!!!!gilak!!!pitam la aku mcm gini..(dh 2,ada hati lg update blog..hehe)..

Jadual waktu aku hr Isnin trsgt la pack..makmal jam 8am-11am..pas 2,ada class lg smpai jam 1pm..rehat 1 jam..kul 2pm msuk class lg smpai la jam 5pm..itu pun ada Quiz lg 2..pas 2,jam 5pm-6pm...aku ada TEST Digital Electronics...(dlm hati blum ada rs takut..)

so,study pun lebih kurang ja..nda tau la bulih jwb ka nda ni ptg karang..huhu..mo suruh org wish Gud Luck!! pun bikin malu..nda payah la..usaha nda byk..tawakal pun nda patut..hehe..yg pntg,ada ms trluang 1 jam tgh hr nnt..aku buka2 la buku..bwk2 la study..

skrg jam sdh hmpir pukul 7.30am..aku mo brsiap2 utk ke class..jadey!!!memandangkn aku blum tdur lg..bakal brlaku la "HITAM D BWH MATAKU"..he! he! he!

Moral of d story :- jgn la suka bt kerja last minute..(biar brjuta kali d pesan..aku ttp bt jgk.. :/)

sekian..

adios..end.

2 comments:

Vivacious O'light said...

nah ... apa lagi, nak.... pakai aja spek itam mu yg the vogue ittew.... dan pastikan pakai seluar yg utuh jahitannya... heh heh heh

intanhajilah said...

hahahhaha...utuh ya..i like u pnya statement..haha..

jgn x tau yang..i x tdur 36 JAM!!!sgt2 x msuk akal.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...