Tuesday 2 March 2010

Finding Idea..

ola..

hallo..who r u?? (slang mcm Idlan raja lawak okey)..

setelah sebln lebih tidak brkarya dan merapu meraban d blog ini..aku terasa seolah olah sunyiiii..sepppiiiii..terasa bagai kosong hidupku ini..terasa seperti kehilangan sesuatu dlm dri..aduh..sungguh aku terasa..(chewah)..byk crita2 utk d kongsi..byk isu utk d story..gosip2 panas yg sdh jd suam2 kuku..peristiwa2 dan kejadian2 yg brlaku dlm hidupku..kenangan terindah yg trcipta..mnjadi memori yg x mungkin aku lupakan...(pergghh!!!ayat brbunganya..dahsyat..)

oleh itu,n3 aku kali ini adalah brtujuan..ingin memberikan perkhabaran gumbira..bahawasanya..aku msih wujud d alam maya yg brnama BLOG ini..akan ku hidupkn kembali..zaman2 kerajinanku utk brkarya.. zaman2 otakku brfungsi dgn meriahnya..YA!!!akan ku cari kembali..idea2 yg bernas..agar dptku membuat n3 n3 yg mnghiburkn pd masa akan dtg..

utk pengetahuan kalian..bt masa skrg..aku sedang mengumpul material2 yg ku gunakan kelak..especially,gmbr..semua itu perlu d edit dahulu..d berikn sentuhan komputer agar nmpak nice d pandang..wah gitew!!

baiklah..ingin ku mengundurkn dri bt waktu ini..brjmpa lg kita d lain n3..semoga kalian sihat dan happy slalu..

akhir kalam..C YA!!!!

adios..end.

2 comments:

Fendi said...

Yeaa.. akhirnya Intan telah mula berkarya.. Penat aku nunggu.. heheh

intanhajilah said...

susah bah..byk kerja..(konon)..
brtuah aku ada jgk pmbaca yg setia mo tgk blog aku ni..TQ fendi..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...