Tuesday 14 June 2011

..My Mood..

Hola..

Hii tawan2!! i'm back!! hehe..

after 1 month ++ aku bt silent treatment utk blog aku ni..
now, i'm back in d game bebeh!! new n3 for my blog..rindu sangat2 mo merapu.. :D

FYI, it's not that easy as taking shower utk bt n3 yg menarik and vogue d best..
aik!! taking shower?? easy meh? easy la bah kan for those yg rajin mo mandi..hehe..kalau malas..kompom pakai perfume berbotol2.. --> apa punya per-umpamaan la aku bt ni..suka suki hati aku ja bah.. :D

in d process of knowing myself better (kenali diri hiasi peribadi)..
kalau cerita bab mandi ni..aku ada 1 kebiasaan yg aku perasan aku biasa bt..
iaitu..aku akan terus mandi sejurus ja aku bangun dari tidur..

>> ?? : mesti la org mandi lepas bangun tidur..kalau mandi time tidur nda ka pelik.. <<

ya la..maksud akak tu dekk..ada sesetengah org..lepas bangun tidur..just cuci muka n berus gigi then breakfast n so on..take time la mo mandi..ok??paham?? tapi, macam kes aku ni..bangun tidur ja, mesti terus mandi..sbb bangun lambat.. :D

point aku d n3 ni sebenarnya..aku mo cakap..aku ikut mood kalau mo update blog..kalau mood aku rajin..ber-update la blog ni..kalau mood malas..ber-sawang la blog aku ni sebelum ber-update..ber-sawang?? yup..hanya aku yg blh nampak..jeng jeng jeng..misteri..

so, c u in my next "mood"..hehe..

adios..end.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...