Sunday 3 April 2011

..Kaki Novel..

Hola..

Setelah berkurun lamanya aku tidak melayan perasaan membaca novel cintan cintun..aku harap tarikh 2 April 2011 akan menjadi titik permulaan untuk aku jatuh cinta semula kepada novel2 yg ada d pasaran, d rak2 buku orang dan juga d library2 seluruh M'sia.. :D --> over

kenapa aku start layan novel??

Al-kisahnya >> aku pegi bilik bernombor G4C-302, hostel Tun Dr. Ismail, UTHM (jiran depan bilik aku) untuk copy movie2/cerita2 dari member (Anis) dan transfer file2 tu dalam my hard disk..

while i'm waiting kebapak-lamaan file2 tu berhijrah..aku pun start la baca novel yg ada d rak buku Anis untuk mengisi masa menunggu itu..

TETAPI, dengan tidak semena-mena tuan2 dan puan2 sekalian..novel tu seperti melekat terus d tangan aku..macam ada magnet gitew..

aiks!!heran bin ajaib juga..nda percaya?..betul!!..serius duarius berius2 ni..d bawah ni novel tu..ce tengok ce tengok..



nampakk??..haa..mo tau (mesti mo tau kn?), aku layan baca novel ni start dari jam 5pm until 7am keesokan harinya..

perrgghh!!!!begitu punya taksubnya aku (over mo mampus)..sampai sanggup aku nda makan, nda tidur (time mandi aku stop) semata-mata mo kasi abis baca novel ni..betapa kuatnya panahan cinta asmara novel ni..BEST GILAKK wa cakap lu!!!

tapi, minta maaf siang2 pandang2 la kn..aku malas la mo taip sinopsis dan jalan cerita novel ni d sini..sebab kalau aku cerita..kompom panjang berjela..u all can click d link below..


or this website.. http://www.kakinovel.com

kalau mo tau kesudahan cerita..boleh tanya sama aku atau pun u all terpaksa la cari novel ni..pinjam atau beli dan baca dan jangan over macam aku..hehe..macam kejam ja bunyinya kn? --> promotion strategy beb!

Time baca novel ni..aku menghayati sungguh2 watak heroin tu..bila dia bahagia..aku pun tumpang sekaki setangan dan sebadan rasa bahagia..bila dia sedih..jangan cakap la kn..aku pun ikut sedih..siap menumpahkan air mata real lagi tau..huhu..memang over kn emo aku ni?? :D

.....................................................................................

D sebalik kegilaanku melayan novel ini, ada 1 persoalan dan kemusykilan yg timbul d benak fikiranku..Apakah??

aku hairan, kenapa aku begitu bersemangat waja ketika membaca novel yg
636 muka surat ini?kenapa?..tetapi, bila aku d sua nota study a.k.a buku yg tidak sampai 100 muka surat pun tebalnya..aku macam orang mengantuk d sorong kn bantal..buku ibarat sleeping pills untukku..hmm.. :?? memang aku naik hairan..kn bagus jika aku naik flight dan pergi bercuti.. (",)

andai aku fail test2 yg akan aku duduki nanti..aku pasti, muka surat akan bertukar kepada padan muka!! ha! ha!

.....................................................................................

* pstt!! ada gaya nda jadi penulis novel?? :D --> pasang angan2

Adios..end.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...