Sunday 13 March 2011

..Blog Header..

Hola..

sejak2 aku suka explore n i know how to use PhotoScape ni..apa lagi..don't have to tunggu lama2 la kn..edit meng-edit pics ja la kerja aku..mcm2 pics aku edit..semuanya khas utk n3 dlm blog ni..tpi, smpai ke hari ini..mcm yg u'alls blh nmpak dan baca..n3 yg berkenaan belum jgk tr-entry dlm blog ni..hehe..

kononnya, skrg ni aku tgh mengumpul material la utk n3 aku akan dtg.. ---> ceh..mcm artis buat album pula mo kumpul2 material..nyampah!!

sebelum aku post n3 aku akan dtg..ni aku mo tunjuk...Blog Header yg aku buat semalaman smpai kul 5am..mo ckp canggih sgt..biasa ja la pun..penat2 buat n pikir semalam..at last, aku pakai Header yg aku baru buat beberapa minit yg lepas..hmm..nyusahkn diri betul..

tgk la ni..Header aku buat semalam..cntik nda? :D


nda kisah la kn which Header aku pakai..d most important thing is..n3 msti mo best!!!.. :D

so, sekian dulu buat masa ini..

adios..end.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...