Tuesday 15 February 2011

..Ayam vs Chicken..

Hola..

sejak dua menjak ni aku jadi a bit choosy kalau bab-bab makan lauk utk nasi campur..ayam or ikan??..kalau seafood,tak trcapai duitku..hehe..biasa la..budak asrama.. ---> tpi,mampu mkn sushi..apa kes??

kalau bab sayur of course la aku OK ja..favourite la katakan..kalau aku jadi vegeterian pun boleh..hehe..

sebagai jalan penyelesaian masalah aku ni..

IKAN la yg akan menang.. ---> mesti ikan bangga..hehe..

aku akan pilih ikan instead of pilih..

  • ayam masak merah
  • ayam goreng
  • ayam masak kicap
  • ayam masak kari
  • & segala jenis masakan ayam..

tpi,yg peliknya..aku sangat teruja bila memikirkan akan makan.. ---> baru pikir tau,belum makan lg..

  • KFC - Kentucky Fried Chicken -->order dgn roomate..mlm ni dinner KFC..Yeay!!
  • BBQ Chicken at Johnny's Restaurant ---> tahan mouth water dari keluar..
  • Curry Mee (ada Chicken) at Old Town White Coffee..
  • & yg ada nama CHICKEN dalam menu..

jadi,persoalan yg timbul dari masalah ini ialah..

..Ayam vs Chicken..

hmm..Chicken tu bukan ka Ayam??..jadi,kenapa aku memilih??..

SAHIH!!aku ni demand mo makan yg mahal ja..hehe.. ---> minta puji..

Moral of D Story : makan la apa yg anda berselera dan suka!! peace no war!!

sekian..

adios..end.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...