Wednesday 5 January 2011

..Bahasa Blog..

Hola..

sejak 2 menjak ni..aku terlebih rajin pula membaca blog org lain yang aku nda kenal pun siapa..dan mereka2 itu lagi la nda kenal siapa aku kan..hehe..mcm blog addict pun iya juga kali aku ni..selalu rasa mo update blog.. :D

kesimpulannya : semua blog yg aku tgk..semua best2..akak jeles dekk..
oleh yg demikian,semua tu membuatkan aku bersemangat utk update blog aku more often dan buat n3 yg best2 jugak mcm dorg.. :8

lepas tu,aku pun terfikir..blog aku ni best ka tidak??org enjoy baca ka tidak??(kl ada yg baca la kn..ada ka?)

hmm..nda sure pula..tpi,kl tgk berdasarkan Live Traffic Feed tu..mcm ramai la juga..
harapnya ada la org enjoy baca blog ni sebagaimana aku pun enjoy mo menulis dan merapu meraban dalam blog ni..hehe..

so,start from today..

..I WISH..

aku akan rajin to update my blog and start menggurangkan penggunaan bahasa TRINGKAS = tulisan ringkas..

# reason :
  • supaya org lebih paham apa aku tulis..
  • blh dapat manfaat yg berguna seperti : kasi laju skill menaip aku yg tidak berapa laju ni..
  • pengaruh penulisan blog2 lain.. :D
pemberitahuan :

nda la semuanya aku akan guna bahasa penuh..matiiii la bah jugak!!..nnt nampak mcm skema gilakk pula aku punya blog ni..aku sendiri pun boring mo mengadap..HUH!!palis2..(ceh..itu pun mo palis2..)

so,kwn2..pesanan penaja utk n3 kali ini..CINTAILAH BAHASA KITA..

tata titi tutu..sekian..

adios..end.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...