Tuesday, April 6, 2010

..ARIES..

ola..

aku d lahirkn pd 23 march 1981..
horoskop aku adlh ARIES..(jgn prcaya sgt benda2 ni..utk suka2 blh la)
once upon a time..dlu2 zaman sek men..aku adlh pembaca setia majalah REMAJA..
dan page yg akn aku cr dlu n baca adlh bhgn horoskop..hehe..

saat brtukar minit..
minit brtukar jam..
jam brtukar hr..
hr brtukar minggu..
minggu brtukar bln..
dan bln brtukar thn..
thn silih brganti..
lama kelamaan aku pun jarang melayan benda2 yg brkaitan horoskop ini.. :)

tetapi,pd hr ini..aku trtarik dgn 1 gmbr yg d post d profile 1 of my fren d FB..
bkn niat utk prcaya..tetapi hanya,utk peringatan dan sntiasa blajar utk mengenali dri sndri..
mungkin ada yg benar..dan mungkin jgk ada yg tidak benar..maka oleh itu,mari la kt lihat brsama..siapakah insan yg brnama
HAJILAH @ INTAN BINTI ARIFF
..mari kt baca.. :)


Q : antara semua ciri d ats..yg mana 1 pilihan anda??

intanhajilah : mmm..i suka iNDEPENDENT..coz that's wat i am..hehe..

Q : bagaimana pula pndapat anda d luar sana??
A : ...........(jujur la pdku..)

sekian shj..

p/s : jgn muntah baca ayat brbunga dlm ni ya.. :D

adios..end.

3 comments:

Effendi said...

Aku rasa Energetic..Sebabnya kau nampak mcm ndak pernah penat ja.hahah terutama masa MSK.. and also Risk Taker..sebab kau ja yg sanggup ganti N..memang tabik la pada kau Intan!.. Ikon Wanita Aries.. heheheh

Farah Shady Noor said...

ko ni kan kak... nda mo percaya, tp percaya jugak..ahaha.. tp ni semua hasil kajian jua ba tu... I agree with part yg good leader, energetic, curious, spontaneous and helpful. Itu memang sgt bertepatan dengan mu sepanjang pergaulan kita. yang lain-lain tu pun ada benar, cuma yg lebih ketara di mataku ialah apa yg telah ku taip. ahahah.... aku suka!

intanhajilah said...

fendi : TQ!!fendi..hehe..semua psl MSK aahh..time 2 ja la aku jd superwoman..skrg sdh lain..aku pencen..hehe..

farah : wah farah..byk 2..hehe..TQ!!!aku pun suka.. D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...