Monday 21 December 2009

Sangkutan LI..

ola..

21 Dec 2009-Isnin : hr ni kerja aku d ofis..surf internet mncari tmpt utk aku mohon sangkutan LI..FYI,sangkutan LI a.k.a latihan staf ni adalah utk staf membuat latihan pratikal d syarikat2,industri2 yg brkaitan..tempoh latihan adlh selama 3 bulan..so,memandangkan aku nda dpt pindah thn dpn..aku brcadang utk bt latihan sangkutan ni d ipoh,perak..at least aku blh brsama husbandku utk tempoh 3 bulan itu..(kl dpt la)..

permohonan akn d buka januari thn dpn..jaddey..yg aku sibuk2 mencari hr ni adlh utk mengarang resume aku yg mantopp n cover letter yg sepatutnya mantopp jgk..hehe..seharian tgk screen ni bt mata aku brpinar-pinar..pening rsnya..gagahkn jgk la..huh..

setakat yg aku surf d internet hr ni..aku jmpa 1 company ni yg aku brminat gila mo training ngan dorg..sbb,bidang yg aku minat 2 ada d tawarkan d company ini..nama company ni adlh..Tejari Technologies Berhad..company ni ada branch d ipoh..


aku brminat mo training d bhgn drawing..konon2nya aku mo mngaplikasikan skill aku yg mahir nda mahir sgt ni dlm bidang AutoCAD..Computer Aided Design..so,hopefully by tomorrow aku sdh mnyiapkn Resume n CL aku utk d bwk ke ipoh rabu ini..

knp Rabu??kerna ya pak..aku akn blik brcuti ke ipoh Start Rabu ni..smpai la 4 Jan 2010..oleh yg demikian..blh la aku hantar surat application itu by hand..hehe..berani ka aku???ntah la..tgk la nnt mcm mana..

till then..c u...tata..

adios..end.

2 comments:

MashadI~SuriyA said...

wawa.. intan jangan tinggal kan daku...

intanhajilah said...

hehe..mcm kompom dpt..(hrp2 dpt).. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...