Sunday 22 November 2009

PaintBall JKE

ola..

Kejohanan PaintBall JKE (kejohanan gitu)..5 Julai 2009..bunyi mcm Ball yg d Paint..tpi,bkn ya tuan2 puan2..ini permainan tembak2..biar pun sdh lama brlalu..aku mo share jgk moment2 yg best utk tatapan pembaca semua..

brtmpat d Area 21,penampang..(btul bah kn su??)..pg2 lg kami brtolak dr politeknik..aku naik keta su n her hubby..(aku menumpang sbb aku nda tau mana tmpt ni)..sblm smpai..aku membayangkan tmpt main paintball ni besar..tpi,bl smpai..ek eleh..kecik ja pun..hehe..tpi,jauh d sudut hati..aku kecut jgk la..sbb ini 1st time mo main..org ckp..sakit..bl sdh main..kena tembak..blh tahan la lg dia pnya sakit..ok la..dan yg aku ingat..org pertama yg tembak aku adlh mashadi (husband su)..kena d pinggang..sakit siot..aku siap trjerit ADOIII!!!haha..well..kl ikut btul..trkejut ja yg lebih bl time kena tembak 2..sakit??nda la sakit sgt..(padahal)..hehe..

kami d bahagikan kpd 4 kumpulan..main secara liga..jd,setiap team brpeluang main 3 kali..1st game n 3rd game..aku last women standing..sbb,aku takut gila mo brgerak dr 1 banker (tmpt brlindung 2) ke banker yg lain..jd,brtapuk ja la kerja aku..2nd game..aku brjaya d tembak oleh shalizan kl nda silap aku..cet..hampeh btul..aku tembak dia nda pndai kena..

mari la aku kenalkn kalian semua ngan benda2 yg brkaitan ngan main paintball ni..(correct me if im wrong..)

ini d panggil MARKER..(sblm ni..aku yg nda tau ni..sebut ja senapang)..hehe..dlm marker ni akn d isi ngan pallet (btul ka ejaan aku ni?)..lantak la..



ini aku pd hr kejadian..



sblm braksi d medan peperangan..



sesi meregangkan otot2 yg kecut dek lama nda brsenam..dgn harapan yg mengunung tinggi kami akn menang pd battle hr itu..



ok kwn2..tiba la masanya aku mempertontonkn antara aksi2 menarik yg d capture pd hr itu..(sumber gmbr bkn dr kamera aku)..aku suka aksi2 ni semua..d best!!!









ini gmbr aku tgh brtarung..tgh menembak ku adnan d sblh pihak lawan..mcm sensored jgk la pic ni..tpi,jgn slh sangka ya..tiada sentuhan brlaku.. :D



ini pun gmbr yg menarik..semua mcm penembak pro..



FYI..nama2 penembak2 brani d ats tidak d nyatakan ats sbb2 keselamatan..pndai2 la kamu teka sndri.. :)

byk sgt gmbr yg best2..cukup la setakat itu..sblm brpisah..ini pozing maut dr kami yg brgaya dgn penuh minta puji (mcm terror la konon) dan mantopp!! gitu..smart kn??



acara yg plg last..pnyampaian hadiah..group aku UNCIT (last)..uWaa..kesian..nda pa la bah..lain kali kami perbaiki ranking..gud job guys..u all rocks!! :D



semoga dpt main d lain hr..sekian.

adios..end.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...