Wednesday 11 November 2009

Masalah yang Problem..

ola..

setelah sekian lama aku nda update blog ni..mo start berkarya kembali perlukan hujah2 yang kukuh lg bernas br ada feeeellll....mo merapu dan brgosip..time awl2 kenal apa itu blog..semua benda mo d tulis dlm blog..setiap kejadian..segala perasaan..rs mcm mo bg tau 1 dunia apa yg kt lalui..

dan antaranya saat ini dan ketika ini adalah...

BROADBAND aku mcm gampssss!!!!!munyit...minta puji..rs mcm mo menyesal pun ada ambil ni hr 2..sdh la contract 2 thn...sekjap sekjap putus..bikin panas..so,sebelum connection aku ni putus utk kesekian kalinya..baik la aku stop d cni dlu..lain kali smbg lg..

so, Masalah aku yg PROBLEM sgt skrg ni sbnrnya adlh ketidakpuasan hatiku trhadap VODAFONE...gilak...HUH!!!!

adios..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...